„Jeep® Wrangler 4xe“ įkraunamas hibridas. Ikonos evoliucija.

„Jeep® Wrangler 4xe“ įkraunamas hibridas. Ikonos evoliucija.

DAR GALINGESNIS

Naujasis „Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ priima kasdienius iššūkius naudodamas 380 AG bendrąją galią ir pagreitėdamas iki 100 km/val. per 6,4 sekundės. Elektrifikavimas dar į aukštesnį lygį pakelia „Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ eksploatacines savybes. Jis galingesnis, dar lengviau įveikia brastas ir dėl maksimalaus sukimo momento mažų variklio sūkių metu išlieka kompromisų nepripažįstančiu bekelės automobiliu.

„Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ degalų sąnaudos (l/100 km): 3,5–4,1; CO2 emisijos (g/km): 79–94. Vertės patvirtintos pagal NEDC bandymų metodiką, atnaujintos 2020-06-20. Vertės pateiktos tik palyginimo tikslams.

BENZININIS VARIKLIS

272 AG / 2,0 l / su turbokompresoriumi / AT8 benzininis.

Priekyje sumontuotas 2,0 l benzininis variklis su turbokompresoriumi išvysto iki 272 AG (200 kW) galią. Jo didžiausias sukimo momentas siekia 400 Nm.

ELEKTROS VARIKLIS

„Jeep®Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ automobilyje įrengta efektyvi elektros pavara. Prieš pavarų dėžę sumontuotas variklis išvysto iki 107 kW (145 AG) galią ir pasiekia iki 245 Nm sukimo momentą netgi varikliui sukantis mažu greičiu.

HIBRIDINIS REŽIMAS: Naujojo „Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ automobilio vairo kairėje įrengtas hibridinio režimo selektorius, su kuriuo galima pasirinkti labiausiai tinkantį važiavimo stilių. Įjungus hibridinį režimą kartu naudojami abu automobilio varikliai.

ELEKTRINIS REŽIMAS: Elektrinis režimas užtikrina važiavimą be triukšmo ir CO2 emisijų, o taip pat 4×4 visų keturių ratų varomąją pavarą.

„E-SAVE“ REŽIMAS: „E-Save“ režime važiavimo metu įkraunama baterija: šiuo atveju varomąją jėgą kuria tik vidaus degimo variklis.

EKSPLOATACINĖS SAVYBĖS

Įmontavus elektros variklį pagerėja naujojo „Jeep® Wrangler 4xe“ eksploatacinės savybės: jis galingesnis, efektyvesnis ir netgi dar geriau važiuoja elektriniu režimu.

NEPRILYGSTAMOS EKSPLOATACINĖS SAVYBĖS

Naujasis „Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ priima naujus mobilumo iššūkius, tačiau išlaiko ir pagrindines savo savybes, kurios pavertė jį legendiniu. Benzininį variklį su turbokompresoriumi sujungus su elektros varikliu, sukuriama iki 380 AG galia ir 637 Nm sukimo momentas – netgi varikliui sukantis mažu greičiu.

VAŽIAVIMAS VIEN TIK ELEKTRINIU REŽIMU

Kuriant „Wrangler“ hibridinį automobilį buvo atsižvelgta į tradicines „Jeep“® visureigių eksploatacines savybes ir padidintas jų efektyvumas. Lyginant su įprastu važiavimu naudojant vidaus degimo variklį, hibridiniame režime sumažėja degalų sąnaudos ir emisijos. Vien tik elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 53 km, neišskiriant jokio CO2.

GALIOS BEKELĖJE ELEKTRIFIKAVIMAS

Su įkraunamu hibridiniu automobiliu galima net tik išlaikyti, bet ir dar pagerinti „Wrangler“ eksploatacines savybes bekelėje. Kartu su benzininiu varikliu su turbokompresoriumi dirbantis elektros variklis maksimalų sukimo momentą gali sukurti netgi varikliui sukantis mažu greičiu, taip pagerindamas automobilio valdymą slinkimo režime. Be to, „Wrangler 4xe“ išsiskiria savo gebėjimu naudoti elektrinę visų ratų 4×4 pavarą netgi įjungus žemas pavaras.

TRAIL RATED®

Visiškai naujas „Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ gerbia savo pirmtakų – išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis pasižyminčių „Jeep“® prekės ženklo visureigių – istoriją. „Trail Rated“® emblema yra vienintelė „Jeep“® emblema, kuri užtikrina, kad visureigis buvo išbandytas gruntiniuose keliuose, vandens, purvo ar sniego slidžiuose keliuose, o taip pat stačiuose šlaituose.

BRASTŲ ĮVEIKIMAS

Naujasis „Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ gali netgi pervažiuoti vandens kliūtis bekelės maršrutuose. Akumuliatoriaus skyrius yra apsaugotas ir sandarus, todėl automobiliu galima įveikti iki 762 mm gylio vandens kliūtis.

8 PAVARŲ AUTOMATINĖ PAVARŲ DĖŽĖ

„Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid“ visureigiuose montuojama 8 pavarų „TorqueFlite“ automatinė pavarų dėžė, kuri važiavimo metu padeda optimizuoti automobilio eksploatacines savybes. Dėl lengvo naudojimo, tikslaus reagavimo ir tolygesnio važiavimo ji puikiai tinka bet kokiam kelio paviršiui.