HIBRIDINIS „JEEP COMPASS“ EFEKTYVESNIS VISUREIGIS JŪSŲ ŠEIMAI

HIBRIDINIS „JEEP COMPASS“ EFEKTYVESNIS VISUREIGIS JŪSŲ ŠEIMAI

„e-Hybrid“ evoliucija

„Jeep® Compass“ papildo hibridinių automobilių mobilumo patirtį nauja „e-Hybrid“ technologija. Efektyvų 1,5 l benzininį variklį su turbina (130 AG ir 240 Nm) papildo P2 elektros variklis, padidinantis bendrą galią dar iki 15 kW (20 AG) ir sukimo momentą 55 Nm*, taip automobiliui suteikdamas dar didesnį efektyvumą ir važiavimo komfortą.

Naujas elektros variklis 48 V

Maksimali galia – 15 KW, maksimalus sukimo momentas – 55 Nm.

Naujasis 1,5 T4 DCT7 „e-Hybrid“

Maks. greitis – 193 km/val., maks. galia – 130 AG, maks. sukimo momentas – 240 Nm, 0–100 km/val. per 10 sek.
Iki 15 % mažesnės degalų sąnaudos ir CO2 emisijos, lyginant su ankstesniu modeliu su 1,3 benzininiu varikliu su turbina (mišrus WLTP ciklas).

„e-Hybrid“ mobilumas

Dėl „e-Hybrid“ galios pavaros „Jeep“® siūlo neprilygstamus vairavimo potyrius. Lyginant su tradicinėmis hibridinių automobilių sistemomis, „Jeep® e-Hybrid“ technologija užtikrina visus tokių automobilių vairavimo potyrius, nes naujas elektros variklis* užtikrina judėjimą ir manevravimą mažu greičiu, naudojant vien elektrą.

e-Coasting

Naujajame „Compass e-Hybrid“ įrengta „e-Coasting“ sistema, kurios paskirtis yra įkrauti elektros variklį kelionės metu. Įjungta sistema naudoja variklio sukuriamą neigiamą sukimo momentą automobilio lėtėjimo metu ir pagreitina akumuliatoriaus įkrovimo procesą.

Regeneracinis stabdymas

„Compass e-Hybrid“ elektros variklis taip pat įkraunamas regeneracinio stabdymo metu. Šios technologijos paskirtis yra regeneruoti kinetinę energiją stabdymo metu.

e-Boosting

Viena svarbiausių naujosios „Jeep® e-Hybrid“ technologijos ypatybių yra „e-Boosting“. Su elektros varikliu galią ir sukimo momentą galima papildomai padidinti atitinkamai iki 15 kW (20 AG) ir 55 Nm. Tuo pat metu elektros variklio galia optimizuoja vidaus degimo variklio darbą, iki maksimumo padidindama jo efektyvumą.

Nauja automatinė 7 greičių pavarų dėžė

Visiškai nauja automatinė 7 greičių pavarų dėžė su dviguba sankaba pirmą kartą įrengiama naujajame „Compass e-Hybrid“. Su mažesniais pavarų perdavimo skaičiais – lyginant su tradicinėmis DCT 6 greičių pavarų dėžėmis – automobilis greičiau greitėja, o važiuodamas pastoviu greičiu greitkelyje išmeta mažiau teršalų ir sunaudoja mažiau degalų.

*Veikimas priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos.