SUTINKU

Wrangler

Wrangler

GALI VISKĄ

Iš bekelės į nuotykius mieste – „Jeep® Wrangler“ gali įveikti viską. Dėl naujo galingo variklio ir didesnio tarpo nuo žemės jo neprilygstamas galingumas išlaikys jus ant tvirtos žemės ir galėsite daryti bet ką.

2,2 l dyzelinis variklis su „Engine...

200 arklio galių, 450 Nm sukimo momentas esant 2000 aps./min.
2,2 l dyzeliniame variklyje integruota antrosios kartos „MultiJet“ technologija, keturi vožtuvai viename cilindre, 2000 barų „Common Rail“ įpurškimo sistema, „Engine Start Stop“ (ESS) ir aštuonių pavarų automatinė pavarų dėžė, užtikrinanti puikų važiavimą esant įvairioms kelio sąlygoms ir puikų degalų efektyvumą.

Naujasis 2,0 l GME T4

270 arklio galių, 347 sukimo momentas esant 4100 aps./min.
Naujasis 2,0 l linijinis keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi pasiekiamas „Jeep® Wrangler“ ir jame integruota „Engine Start Stop“ sistema ir aštuonių pavarų automatinė pavarų dėžė. Sistema sujungia veikimo gerinimo ir degalų taupymo technologijas, kad būtų optimizuotas galios pavaros veiksmingumas ir našumas.

„ROCK TRAC®“ MŪSŲ STIPRIAUSIAS SUKIBIMAS

Bet kuris bekelės entuziastas pažįsta legendinę „Rock-Trac®“ 4×4 sistemą. Ši standartinė „Rubicon“ sistema suteikia daugiau kontrolės ir didesnį sukimo momentą bei užtikrina aukščiausios kokybės našumą bekelėje. Kokios dar įspūdingos savybės? Visada galima išbandyti tvirtą „NV241-Off-Road“ skirstomąją dėžę su 4:1 žemu pavaros perdavimo skaičiumi, „Tru-Lok®“ elektroninį fiksuojamą priekinį ir galinį diferencialus bei „Electronic Front Sway Bar Disconnect“.

„COMMAND-TRAC®“ DIDESNĖ GALIA

Kai reikia keturių ratų galios, „Command-Trac®“ 4×4 sistema su NV241 GII skirstomąja dėže (būdinga „Sport“ ir „Sahara“ versijoms) padeda jums įveikti sunkumus. „Command-Trac“ yra patvirtinta perjungimo važiuojant sistema su 2,72:1 žemu diapazonu važiavimui per akmenis ir neutraliu diapazonu tempimui – tai suteikia laisvės nuotykiams.

Naujos kartos „Dana 44“ ašys

Iš visų išsiskiriančiame „Jeep® Wrangler Rubicon“ integruotos priekinės ir galinės „Dana® 44“ ašys. Ašys sustiprintos storesniais vamzdeliais ir kaltiniais dirbiniais, kurie užtikrina didesnį tvirtumą ir patvarumą.

„Rock-trac®“ su „Tru-lok®“

„Wrangler Rubicon“ įrengti „Tru-Lock®“ elektroninio fiksavimo diferencialai. Prietaisų skydelio jungiklis suaktyvina galines arba abi ašis, kad būtų užtikrinta didžiausia trauka.

„Active Sway Bar Disconnect“

„Rubicon“ sistema leidžia jums automatiškai išjungti skersinį stabilizatorių, kai važiuojate 18 mph greičiu 4LO režimu. Tuomet priekiniai ratai nukrenta ir prisispaudžiau iki 25 proc. labiau, kad įveiktų net sudėtingiausią paviršių.

KLASĘ APIBRĖŽIANTYS KAMPAI

Tai, kad „Wrangler“ nuotykiams niekas netrukdytų, užtikrina 252 mm tarpas nuo žemės ir nuosvyros (36 laipsniai), paleidimo (20,8 laipsnio) ir sviedimo (31,4 laipsnio) kampai.