JEEP® GRAND CHEROKEE 4xe
Legenda sugrįžta prabangiausioje formoje
„Grand Cherokee 4xe“ visureigio galia – 280 kW (380 AG) (2,6 l/100 km; varant elektra – 25 kWh / 100 km; tarša 62 g/km)*, be vargo įveikia kasdienius iššūkius. Elektrifikavimas pakylėja jo važiavimo savybes į naują lygį: Jis yra galingesnis, tylesnis; kai varoma vien elektra, vartoja mažai energijos ir išmeta mažiau teršalų, patogesnis, o dėl „ Quadra -Lift“ pneumatinės pakabos sistemos taip pat puikiai tinka nuotykiams bekelėje.
Naujajam „Jeep® Grand Cherokee 4xe“ galią suteikią du varikliai: 2,0 litrų benzininis l-4 variklis su turbina, kurio galia siekia iki 272 AG, ir naujas elektros variklis, suteikiantis papildomą iki 145 AG galią. Naudodamas abu variklius „Jeep® Grand Cherokee 4xe” gali pasiekti iki 380 AG.
Automobilio priekyje sumontuotas 2l benzininis variklis gali išvystyti iki 272 AG (200 kW) galios, o sukimo momentas siekia iki 400 Nm.
Prieš transmisiją sumontuotas variklis – generatorius gali sukurti iki 145 AG (107 kW) galios, o maksimalų 245 Nm* sukimo momentą jis pasiekia jau mažų sūkių metu.
Ramiai pasitikite kasdienius nuotykius, nes naujuoju „Jeep® Grand Cherokee 4xe“ 17,3 kWh akumuliatoriumi galima pasikliauti. Jį galėsite paprastai įkrauti, o tam Jeep® sukūrė įvairius sprendimus.
Su pridedamu standartiniu kabeliu patogiai įkrausite naująjį „Jeep® Grand Cherokee 4xe“ namuose. Esant poreikiui galima sutrumpinti įkrovimo trukmę ir optimizuoti šį procesą, galima įsigyti „Mopar“ gaminamą „easyWallbox“ sieninę įkrovimo stotelę .
Keliaudami naująjį „Jeep® Grand Cherokee 4xe” galite įkrauti beveik kiekvienoje viešojo įkrovimo stotelėje, įsigiję 3-ojo režimo (Mode 3) kabelį.
Jeep® „Grand Cherokee 4xe“ automobilio akumuliatorių galite įkrauti ir važiuodami. Naudojant „e-Coasting“ technologiją, stabdymo, lėtėjimo ir riedėjimo metu susidaranti kinetinė energija paverčiama naudinga energija, kuri perduodama į akumuliatorių.
Jeep® „Grand Cherokee 4xe“ važiavimo režimo perjungiklis leidžia pasirinkti važiavimo režimą, geriausiai atitinkantį jūsų poreikius. Elektriniu režimu (Electric) važiuojama neišmetant teršalų ir beveik be garso. Hibridiniu režimu (Hybrid) efektyviausiai suderinama abiejų variklių galia. Įjungus „e-Save“ režimą yra naudojamas vidaus degimo variklis, važiuojant baterija yra tausojama ir įkraunama.
Išskirtinė tarp savo klasės automobilių „Quadra-Lift“® pneumatinė pakaba yra su elektroniniu pusiau aktyviu amortizavimu. Vairuotojas gali pasirinkti iš 5 skirtingų padėčių. „Entry/Exit“ – komfortiškam įlipimui ir išlipimui, „Aero“ režimas – mažesniam aerodinaminiam pasipriešinimui, „Normal“ – režimas kasdieniam važinėjimui. Taip pat du skirtingi bekelės režimai: vienas skirtas kliūtims išvengti nelygiame paviršiuje, o kitas – pervažiuoti iki 61 cm gylio upių brastas.
Mėgaukitės nuotykiais, kuriuos jums gali pasiūlyti tik tikrasis Jeep®. Naujasis „Grand Cherokee 4xe” yra vienintelis visureigis savo klasėje, kurio priekinį stabilizatorių galima atjungti ir taip padidinti sukibimą ant nelygaus paviršiaus ir uolienų. Tai reiškia, kad abu priekiniai ratai gali tvirtai remtis į žemę, netgi skirtingame aukštyje, taip užtikrindami geresnį sukibimą ant uolienų ar kitokio nelygaus paviršiaus.
Naujasis „Jeep® Grand Cherokee 4xe” puikiai važiuoja tiek ant lygios kelio dangos, tiek bekele. Galite pasikliauti pavaros pažeminimo funkcija, kuri įjungiama paspaudus 4WD mygtuką, ir važiavimo nuokalne valdymo sistema, kuri padeda leistis nuo kalno sudėtingu, nelygiu paviršiumi. Visa tai leis atrasti naujas vietas ir vairavimo malonumą iš naujo.
„Grand Cherokee 4xe”: CO2 emisijos (g/km): 68 / 60. Degalų sąnaudos (l/100 km): 2,9 / 2,6. Elektros energijos sąnaudos (kWh/100 km): 30,3 / 32,7. Vertės apskaičiuotos pagal WLTP procedūrą (ES Reglamentas 2018/1832). Nurodytos degalų sąnaudų ir CO2 emisijų vertės išmatuotos gamintojo patvirtintų bandymų metu pagal WLTP procedūrą (ES Reglamentas 2018/1832) ir gali keistis, nes priklauso nuo atitinkamo galutinio patvirtinimo.
Vertės homologuotos pagal WLTP svertinį ciklą, vertės nurodytos palyginimo tikslais.