Naujienos

707 Arklio galių „Jeep® Grand Cherokee Trackhawk”: galingiausias visų laikų visureigis.

23 December 2015

Visureigis, gavęs daugiausia apdovanojimų, ir galingiausias pasaulyje didelis visureigis dabar tapo galingiausiu ir greičiausia visų laikų visureigiu: „Jeep Grand Cherokee Trackhawk” gavo 707 arklio galių V-8 variklį su pripūtimu.

Naujasis etaloninis 707 arklio galių variklis su pripūtimu sujungtas su atnaujinta didelio sukimo momento aštuonių greičių automatine pavarų dėže „TorqueFlite”, pasaulinio lygio dinamiką taip pat sustiprina „Brembo” stabdžiai: visureigis pasiekia 0-96 kilometrus per valandą tik per 3,5 sekundes, nuvažiuoja ketvirtį mylios per 11,6 sekundes (galutinis greitis 186 km/h), maksimalus greitis – 288 km/h, 96 – 0 km/h greičiu stabdymo kelias yra 37,4 m, ir 0,88 g galimybės ant slidaus paviršiaus.

„Seniai pripažintas kaip didelio visureigio pajėgumų lyderis „Jeep Grand Cherokee” dabar taip pat galingiausias ir greičiausias visureigis, su mūsų naujuoju 707 arklio galių „Trackhawk””-sakė Mike Manley „Jeep Brand – FCA Global” vadovas. „Naujasis „Grand Cherokee Trackhawk” pasižymi stulbinančiais eksploatacinių savybių skaičiais, paremtais garsia „SRT” inžinerija, kuri sujungia pasaulinio lygio vairavimo dinamiką su prabanga, rafinuotumu ir daugybe novatoriškų pažangių technologijų.”
„Grand Cherokee Trackhawk”, sumontuotas Detroite Jeffersono Šiaurės surinkimo gamykloje, 2017 m. ketvirtąjį ketvirtį atvyks į „Jeep” salonus.

„Grand Cherokee Trackhawk” 707 arklio jėgos variklis su pripūtimu suprojektuotas ir pagamintas naudojant tik stipriausias ir patvariausias medžiagas. Variklis turi ketaus bloką, kaliojo plieno alkūninį veleną su grūdintais atraminiais paviršiais, kalto aliuminio stūmoklius, termiškai apdirbtas aliuminio cilindrų galvutes, natriu aušinamus išmetimo vožtuvus, aukštųjų technologijų kompresorių ir pan.

„Jeep Grand Cherokee Trackhawk” charakteristikos yra sustiprintos įvairiais modernizuotais transmisijos komponentais. Aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė „TorqueFlite” užtikrina patobulinto važiavimo savybes bet kokiomis sąlygomis, keturių varomųjų ratų pagal poreikį sistema „Quadra-Trac” apima elektroninį riboto slydimo galinį diferencialą, padaryta stipresnė pavarų dėžė, galinė ašis bei pavaros velenai taip pat stipresni.

Speciali standartinė paleidimo kontrolė koordinuoja variklį, o pavarų dėžė veikia greitėjimo metu ir nauja standartinė sukimo momento rezervo sistema užtikrina optimalų variklio sukimo momento atsaką.

„Grand Cherokee Trackhawk” keturių ratų „Selec-Track” sistema naudoja eksploatacinių savybių suderinimo programinę įrangą, kuri siūlo penkis režimus: „Auto”, „Sport”, „Track”, „Snow” ir „Tow”. Jie leidžia vairuotojui pasirinkti transporto priemonės nustatymus, kurie idealiai atitinka jų pageidavimus ir vairavimo sąlygas. Vairavimo režimai kontroliuoja keturių varomųjų ratų sistemą, pavarų dėžę, perjungimo svirtis, „Bilstein” prisitaikančią amortizatoriaus pakabą „Bilstein” ir vairo stiprintuvą. „Trackhawk” taip pat turi individualų režimą, leidžiantį vairuotojui individualizuoti automobilio veikimą su daugybe transporto priemonės sistemos derinių.

Nauji aukštos kokybės „Brembo” stabdžiai tai didžiausi kada nors pasiūlyti „Jeep” automobilio priekiniai stabdžiai. Priekyje yra 400 mm ventiliuojami rotoriai su šešių stūmoklių slankmačiais, nudažytais geltona spalva. Juos papildo 350 mm ventiliuojami rotoriai su keturių stūmoklių slankmačiais gale. Paspaudus stabdžius „Grand Cherokee Trackhawk” nuo 96 iki 0 km / h sustoja tik 37,4 m.

NAUJIENOS